woensdag 8 april 2015

Klaar voor de start...go!

Afgelopen weekend werd ik 38 jaar. Een gezellige dag met veel bezoek en mooie cadeautjes. Enkele weken eerder bedacht ik een nieuw project: 40 voor 40. Ofwel, 40 activiteiten om voor mijn 40ste verjaardag uit te voeren. Na wat denken, noteren, schrappen, googlen was op de dag voor mijn verjaardag de definitieve lijst klaar. Uitgeprint en al ligt die lijst nu op mijn tafel. Klaar om mee te beginnen... Dit blog heb ik aangemaakt om jullie te kunnen laten meegenieten van mijn avonturen die ongetwijfeld gaan volgen. Reacties zijn van harte welkom!

7 opmerkingen:

  1. Ik mis er 1 die wel op je lijst stond toen je 30 werd: iemand kussen met een tongpiercing😉😉😉😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan zal Vincent een tongpiercing moeten zetten. Zitten leuke opdrachten tussen. ik kom wel naar de bingo avond. Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik wil wat iets voor je koken dat je nog nooit gegeten hebt of, ook gezellig samen ergens iets gaan eten dat jij nog nooit gegeten hebt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk initiatief, heel veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh haha ik zie nu dat dit al 2 jaar geleden was. En is het allemaal gelukt? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gracias por tu paso significa mucho ya que un personage que me hace la vida imposible diciendo que le copio poemas y muchos seguidores se han ido
    Besos

    BeantwoordenVerwijderen